ROCKWOOL & Goodc : Nowa Era Strony z Hubem Contentowym i UX
Project Summary
Mieliśmy przyjemność współpracować z ROCKWOOL, producentem wełny mineralnej, w ramach projektu przebudowy strony internetowej. Naszym głównym celem było stworzenie Hubu Contentowego, który służyłby jako centralne miejsce dla kampanii marketingowych. Skupiliśmy się na tworzeniu ścieżki, która prowadziłaby klienta od początkowego zainteresowania, poprzez kalkulację kosztów modernizacji domu, aż do momentu, kiedy zostawia kontakt i otrzymuje informacje od lokalnego dystrybutora, generując w ten sposób leady.
W ramach tego projektu przeprowadziliśmy audyt UX, skoncentrowany głównie na kalkulatorze kosztów. Nasza analiza zaowocowała propozycją jego przebudowy, co ostatecznie zrealizowaliśmy. Przy projektowaniu strony ROCKWOOL wykorzystaliśmy istniejące treści i uzupełniliśmy je o nowe, aby lepiej komunikować się z klientami. Jako Goodc odpowiadaliśmy za projekt i wygląd huba, nadając mu nowoczesną i funkcjonalną estetykę, co miało na celu nie tylko poprawę wizerunku ROCKWOOL online, ale także zwiększenie ich skuteczności w pozyskiwaniu potencjalnych klientów.